maandag 30 juli 2012

Ontmoeting

Ontmoeting...


een echte ontmoetingis voor mij een gevoel van de ander erkennen en wat een fijne bijkomstigheid is dat je jezelf ook in een ander kan herkennen.. En ik heb de afgelopen tijd mooie ontmoetingen mogen hebben, waardoor het mogelijk werd om mijn droom op een andere manier verder te mogen dromen, of mijn Leven te verrijken.
Zo zijn daar Aart en Stephanie, die zo oprecht blij voor mij zijn dat ik aan mijn droom werk, dat zij hun energie (dat voor mij voelt als liefde voor de medemens en al wat leeft) richting mij laten stromen. hoe geweldig is dat!! Daar word ik heel blij van. Onvoorwaardelijke energie!
Zij hebben mij aangevonkt, nou ja het vuur brandde wel al hoor, maar zij hebben zeg maar er nog een fijn houtblok bijopgegooid, waardoor Alannah op een fijne manier bij mij mocht komen.

En Carla, die haar grote vriendin aan mij toevertrouwd.... Bijna 10 jaar heeft Alannah bij haar mogen zijn... Ik ben dankbaar voor haar vertrouwen en voor alle goeds dat ze voor Alannah gedaan heeft. Hoe moeilijk moet dat wel niet zijn om zoiets bijzonders als een paard los te moeten laten...

Tja en dan moest er natuurlijk ook nog een fijne plek gevonden worden.... Ik woon nu niet bepaald op grootgrondgebied en een geldboom past niet in onze tuin, die komt niet tot bloei bij mij, dat past niet... Vind dan maar eens een plekje....Op een woensdagavond op de terugweg van een heerlijke avond mediteren, had ik met Marije over mijn droom, hoe bijna, bijna ik Alannah in mijn hart durfde te sluiten.... Zegt ze zo maar: ze mag wel bij mij......... 

Als je je hart openstelt en je ego erkent, maak je ruimte voor een ander jou te ontmoeten... dan komt datgene op je pad wat je dichter bij jezelf brengt je verder helpt bij je reis: het Leven....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten