zaterdag 13 oktober 2012

bladwijzer

Herfst, een heerlijk jaargetijde. Het gebladerte dat de lucht die we inademen verrijkte, verrijkt het nu met haar prachtkleuren om door de wind meegenomen te worden.. Mee in de stroom van het Leven, go with the flow.

Het meegaan met de stroom van het leven, het Nu, doet me goed, ik word er mezelf van. Het lukt niet altijd, maar als het dan lukt, voel ik me Mens, een met Al dat is. Vandaag heb ik zo'n moment mogen beleven, een heel bijzonder moment.

Ik heb namelijk op Alannah gereden vandaag..... zo bijzonder. Sommigen zullen wel denken, nu pas, ze heeft haar toch al een hele tijd? Ja nu, vandaag en niet nu pas of vandaag pas, maar nu en vandaag omdat ik meegegaan ben met the flow..  Luisteren en voelen bij Alannah. Luisteren naar mijn innerlijk weten, de antwoorden op de vragen in het Leven zijn beschreven in mijn innerlijke bibliotheek. Het is een kwestie van de juiste bladzijde uit het boek voor dat moment op te pakken en te durven lezen. Soms wordt het boek zomaar geopend en komt er een  biliothecaris je tegemoet om jou het juiste boek aan te reiken, of je te wijzen op het juiste hoofdstuk. 

Vandaag heeft Aart mij , de bladzijde aangewezen.
Hij vertelde me dingen, die hij zag terwijl ik met Alannah bezig was, hij gaf aanwijzingen, die zo bij mij binnenkwamen alsof ik een blik wierp in dat ene intrigerende boek, het boek dat ieder mens in zich draagt, waarin onder andere staat hoe we worden geacht met andere levende wezens omgaan en hoe we ze met zachte ogen kunnen beschouwen. Een geweldige bladwijzer!

En hoe het rijden ging hoe het was willen jullie natuurlijk ook weten :)  Met zo n bladwijzer en het boek erbij, kan het niet anders dan dat het fantastisch was! En ja ik heb spierpijn, maar niet in mijn benen maar in mijn kaken van die gelukzalige glimlach die maar blijft krullen.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten